Thursday, April 22, 2010

cerewet manNNNNN



Di ofis aku ni.ada la brader ni,dia penolong pengarah Jabatan Alam Sekitar..
dia blom kawin,tp dh bertunang..
orang Kelantan..hurmmmm..gook looking la gk.
smart..tp ada satu sikap lam dirinya sama cam pempuan.
kalah mak aku..
dia ni ada sangkut paut ngn chef wan kot.huhu..
dia CEREWET BAI..
ya tuhan..1st time jupa org camni.
apa yg cerewet tu??
dia pnah suruh aku snap gambar dia guna fon dia..
untuk bg kt tunang dia.aku x kisah pn.
yg erannya dh 30 lebih aku snap gambar dia.sampai memori full..
dia x puas hati gk.aku tgk gambar dia ok dh.
tak kena kt mana pn aku taktau..

lg,ada pegawai ni nk amik gambar dia masuk report tahunan,
bila nk snap.dia ckp esok la.arini sy pkai baju biasa je.
padahal baju dia dh smart...
esok pegawai tu nk amik gambar la.
dia pn kuar g tandas untuk btulkn apa yg patut..
bila kuar tandas nk amik gambar,
dia ckp,baju saya cam tak elok la.esok yer..geram pgawai aku.huhu
3x dia wat camtu..last2 gambar dia xder lam report.
mula la nk gagau kamera.dh tu,kna snap byk kali..
isk..isk..isk..

ada crita dr driver jabatan aku keja,
kna bwk dia g kursus kt KL
amik dia kt umah dia.
sampai je kt pagar umah dia.
nk masuk keta.
dia ckp kt driver;tuggu sat yer.nk tukar baju,baju ni tak sesuai la..
bengang driver ni sbb kna tggu 1jam lebey..
kalah pempuan make up.hahaha..

ada sekali ni,dia kuar ngn pegawai..
on da way balik,dia singgah kedai perfume,,
dia try suma perfume lam kedai tu.
dkat 2 jam lam kedai..
pegawai ni tak tahan tggu lama
dorang pn peluk tubuh cam bodyguard berdiri btul2 dpn kedai..
dgn berkata;yg tu wangi bos!!
dia pn pkir jap..
pas pikir dia ckp.jom balik.saya tak berkenan la.
bengang pegawai ni.
dh la lama tggu,pastu tak beli pn.
tak berbaloi- baloi...

0 comments:

Post a Comment