Thursday, April 15, 2010

salah ke aku?

arini aku buka pesbuk.
aku tgk ada comment baru kt page dia..
smlm aku jupa gk.aku suh dia delete
nk tau nape?
sbb dia penah delete post aku kt fwenster dlu.
penat aku karang kt dia.
alih2 dia delete.rasa diri aku x dihargai..
bila tanya, jwpan dia terdelete.x bleh lah la bro..ayat kantoi.huhu..
tu dlu.nk xnk aku kna telan gk.
skarang sapa2 pempuan post kt dia yg sweet2.aku suh delete.
bkn jeles.tp apa yg dia wat dlu kt aku.dia kna wat kt org len gk.
baru adil..hhuhuhu..
sebenarnya tak sampai hati.sian gk.tp aku kna pikir diri aku.
abg,maafkan org..
tp arini comment kwn dia len mcm
dorang familiar?familiar apa?
aku nk tau.tp nant dia ckp aku pikir bkn2..
perlu ke aku tanya?
ke biar je?
ya ALLAH, tlglah hambaMu yg lemah ni..

0 comments:

Post a Comment